Diskuse

Macri prezidentem, Argentina si zvolila novou cestu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M45i91l36a74n 21R16a11d54e44k

25. 11. 2015 5:04

už bylo na časeR^!

Teď Maduro slibuje také svobodné volby, ale prý nechce u nich žádné pozorovatele, prý jim nevěří ;-D

1 0
možnosti

J18a87r33a 87R79a23n66k

25. 11. 2015 0:27

Sleduji z Kanady, uz jsem skoro na jare jela, delam do argentinskeho tanga a na to jste v nejlepsim misteR^

1 0
možnosti

Nu v Argentině jsem prožil více času než Vy. Pamatuji časy Menema. Osobně bych jim také přál změnu, ale mám velkou obavu z vymletého koryta zájmů místních velkopodnikatelských skupin, skoro nulové reflexe minulosti, nepodcenujme velké rozdíly v provinciích (někdy je to skutečně propastné), ono s tím pracovitým evropským národem to také není tak horké (jsou velmi různorodí, provincie Buenos Aires třeba na světelné roky jinde než provincie Chaco či Tucuman). Ale díky za blogy, události v Argentině jsou u nás zcela na okraji zájmu medií. Karma.

2 0
možnosti

Díky. Jistě, sám jsem v Argentině viděl Misiones, Entre Ríos i Mendozu, kde to moc "evropsky" nevypadalo. Mám tím na mysli spíše to, že jsou Argentinci šikovní lidé schopní pracovat a něco vytvářet, u mnoha jiných Latinoameričanů o tom nejsem tak přesvědčen...

0 0
možnosti